Skip to content

Νέα Εποχή για την Εθνική Ασφαλιστική

O CEO Robert Gauci παρουσίασε το νέο στρατηγικό πλάνο της εταιρείας

Robert Gauci, CEO  Eθνική Ασφαλιστική

Μια αναζωογονημένη Εθνική Ασφαλιστική, δυναμική, εκσυγχρονισμένη και πολλά υποσχόμενη παρουσίασε ο CEO Robert Gauci, στο πλαίσιο εκδήλωσης απολογισμού και στόχων της εταιρείας, στο Συνεδριακό Κέντρο της λεωφ. Συγγρού, χθες 27 Φεβρουαρίου 2024. Μια Εθνική που «έχει ξυπνήσει και τρέχει», που μεταλλάσσεται, απλοποιεί διαδικασίες και προϊόντα, αλλάζει δομή, θεραπεύει αγκυλώσεις, έρχεται πιο κοντά στους πελάτες της, αξιοποιώντας όλη την παλέτα των ψηφιακών εργαλείων, αλλά και όλα της τα δίκτυα.

Κεντρικός στόχος η δημιουργία ενός οικοσυστήματος που θα φροντίζει ολοκληρωμένα τον αναξιοποίητο «θησαυρό» των 1,7 εκατομμυρίων πελατών της εταιρείας, ακούγοντάς τους, εντοπίζοντας όλες τις ανάγκες τους και προσφέροντάς τους τις βέλτιστες ασφαλιστικές λύσεις, αποζημιώνοντάς τους άμεσα και δίκαια όταν χρειαστεί. Όμως το οικοσύστημα δε θα περιορίζεται μόνον σε αυτά. Θα δίνει έμφαση στην πρόληψη, μέσα από τις κατάλληλες συνέργειες, αλλά και στην επόμενη ημέρα, αφού επέλθει ο κίνδυνος και αποζημιωθεί ο ασφαλισμένος, ώστε να μπορέσει ευκολότερα να επανέλθει στην κανονικότητα.

Στο πλαίσιο αυτό οι πέντε στρατηγικοί στόχοι της Εθνικής Ασφαλιστικής για το 2024 είναι οι εξής:

1. Εξισορρόπηση του product mix με ταυτόχρονη ενδυνάμωση των νέων κερδοφόρων προϊόντων της. «Το ταξίδι αρχίζει από τον πελάτη και όχι από τα προϊόντα» τόνισε ο κ. Gauci, εξηγώντας πως δεν κάνουν όλα τα προϊόντα για όλους τους πελάτες, καθώς καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες. Πρέπει κανείς να πουλάει το σωστό προϊόν στο σωστό κομμάτι της αγοράς και με το σωστό τρόπο.

2. Ανάπτυξη νέων τεχνικών μοντέλων τιμολόγησης, βασισμένων σε εξειδικευμένα μοντέλα ανάλυσης δεδομένων, με παραμετροποίηση των κινδύνων, ώστε να βελτιωθεί η κερδοφορία στους «δύσκολους» κλάδους του αυτοκινήτου και της υγείας.

3. Απλοποίηση διαδικασιών και πιο αποτελεσματικές λειτουργίες, ώστε να περιοριστεί η γραφειοκρατία και να γίνει πιο εύκολη η ζωή υπαλλήλων, διαμεσολαβητών και πελατών.

4. Δημιουργία ευέλικτης οργάνωσης και ανάπτυξη κουλτούρας απόδοσης. Η Εθνική κατήργησε τα παραδοσιακά σύνορα μεταξύ προϊόντων -Ζωής και Ζημιών- και δημιούργησε δύο μεγάλα οργανωτικά τμήματα: το Retail (Λιανική) και το Corporate (Επιχειρηματικές ασφαλίσεις). Έμφαση θα δοθεί στα tailormade προϊόντα για μεγάλους κινδύνους, καθώς η Ελλάδα βρίσκεται σε φάση μετασχηματισμού και πραγματοποιούνται μεγάλες επενδύσεις, οπότε η Εθνική φιλοδοξεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην ασφάλιση των μεγάλων έργων.

5. Ανάπτυξη ολιστικής εικόνας του πελάτη και ενίσχυση της παραγωγικότητας του δικτύου μέσω cross-selling. «Ένα μεγάλο πάρκο, που δεν έχει καλλιεργηθεί» χαρακτήρισε ο κ. Gauci το τεράστιο πελατολόγιο της Εθνικής, καθώς ο δείκτης του cross selling είναι 1,2 προϊόντα ανά πελάτη. Στόχος τα 3 προϊόντα ανά πελάτη, αξιοποιώντας όλες τις διόδους επικοινωνίας, όλα τα δίκτυα της εταιρείας, όλα τα τεχνολογικά εργαλεία, ώστε να είναι ξεκάθαρο ποιος είναι ο πελάτης και τι ακριβώς χρειάζεται. Άλλωστε η Εθνική είναι η μόνη εταιρεία που διαθέτει όλα τα δίκτυα και όλα τα προϊόντα και μπορεί να καλύψει κάθε ασφαλιστική ανάγκη του πελάτη με κάθε τρόπο.

Έχοντας πίσω της μία πολύ παραγωγική χρονιά, με διψήφια αύξηση σε όλους τους κλάδους, αλλά και με σημαντική επένδυση στον ψηφιακό της μετασχηματισμό και στα προγράμματα της «επόμενης μέρας», η Εθνική στοχεύει στο 1 δισ. ασφάλιστρα για την επόμενη τριετία, ενώ για το 2024 εστιάζει σε τέσσερις κλάδους, όπου φιλοδοξεί να αυξήσει τα μερίδια αγοράς της:

– στην Υγεία, όπου ήδη κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς

– στο Αυτοκίνητο, καθιστώντας τον κλάδο κερδοφόρο με τη σωστή τιμολόγηση

– στην Ασφάλιση Κατοικίας, καθώς το 2024 είναι η χρονιά της

– στην ασφάλιση Κυβερνοκινδύνων, όπου στοχεύει να δημιουργήσει μία αγορά που δεν υπάρχει, αλλά είναι πλέον απαραίτητη.

Για το σκοπό αυτό ετοιμάζονται ήδη 9 νέα προϊόντα, τα οποία θα λανσαριστούν εντός του 2024, προϊόντα απλά και βιώσιμα, με νόημα για τον πελάτη, που δίνουν αξία στην οικονομία και την κοινωνία. Παλιά και νέα προϊόντα θα προωθούνται μέσα από όλα τα κανάλια διανομής, καθώς η εταιρεία σκοπεύει να εφαρμόσει τη στρατηγική omnichannel. Αυτή τη στιγμή η παραγωγή της Εθνικής κατανέμεται ως εξής: 25-30% bancassurance, 25-30% μεσίτες & πράκτορες, 40% αποκλειστικό δίκτυο και ένα πολύ μικρό κομμάτι έρχεται από το direct. Στόχος η καλύτερη αξιοποίηση του bancassurance, μέσω του οποίου θα διατίθενται πλέον όλα τα προϊόντα της εταιρείας και η αύξηση της παραγωγής του εταιρικού δικτύου στις γενικές ασφαλίσεις. Πάντα ωστόσο, όπως τόνισε με έμφαση ο κ. Gauci, στο επίκεντρο της σχέσης με τον πελάτη, στο κέντρο της παραγωγής θα είναι τα φυσικά δίκτυα, ο ρόλος των οποίων δεν απειλείται, αλλά αντίθετα ενισχύεται από την τεχνολογία.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *