Skip to content

4+1 μύθοι για το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Και πώς να τους καταρρίψετε!

Από την Eurolife FFH

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται ο περισσότερος κόσμος όταν σκέφτεται το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή; Ενδεχομένως να πιστεύει ότι είναι περίπλοκο και ξεπερασμένο. Μπορεί ακόμα να νομίζει ότι, αν και έχει καλές απολαβές, δεν έχει την κατάλληλη κατάρτιση για να το ακολουθήσει. Ή είναι πλέον αργά για να αλλάξει επαγγελματική σταδιοδρομία. Πόσες όμως από αυτές τις αντιλήψεις είναι όντως αληθινές;

Διαβάστε (και διαδώστε) 4+1 κοινούς μύθους που επικρατούν σχετικά με το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή:

Μύθος #1: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές ενδιαφέρονται μόνο για την πώληση

Μία από τις πιο κοινές αντιλήψεις που υπάρχουν σχετικά με το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή είναι ότι οι ασφαλιστές είναι απλώς πωλητές. Ενδιαφέρονται μόνο για την πώληση του συμβολαίου και στη συνέχεια ξεχνούν τους πελάτες τους. Ως αποτέλεσμα, δεν είναι δίπλα τους τη στιγμή που τους χρειάζονται.

Ποια είναι η αλήθεια;

Ο επιτυχημένος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής βοηθά τους πελάτες του να προστατέψουν με τον καλύτερο τρόπο ό,τι έχει αξία για εκείνους. Διερευνά συνεχώς τις ανάγκες του πελάτη και της οικογένειάς του και αναπροσαρμόζει τις προτάσεις του. Επιδιώκει την προσωπική επαφή και χτίζει τη σχέση με το πελατολόγιο του. Επιμορφώνεται συνεχώς για να είναι σε θέση να προσφέρει ασφαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των ανθρώπων. Τη στιγμή της αλήθειας, δηλαδή τη στιγμή της αποζημίωσης, βρίσκεται στο πλευρό των ασφαλισμένων του για να αποζημιωθούν με τον πιο γρήγορο και δίκαιο τρόπο, επιστρέφοντας την εμπιστοσύνη που του έδειξαν. Ο σωστός ασφαλιστής γνωρίζει ότι η εξυπηρέτηση δεν σταματά με την αγορά του συμβολαίου. Αντιθέτως, μετά την πώληση ξεκινά το ταξίδι που ανταμείβει τον διαμεσολαβητή για την επιλογή του να είναι δίπλα στους ανθρώπους που τον χρειάζονται και τον πελάτη για την επιλογή του να ασφαλιστεί.

 Μύθος #2: Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής γίνεται μόνο όποιος έχει ασφαλιστικό γνωστικό υπόβαθρο

Ένας ακόμα μύθος που επικρατεί σχετικά με το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή είναι ότι η τεχνογνωσία στον ασφαλιστικό κλάδο αποτελεί προαπαιτούμενο προκειμένου να ξεκινήσει κάποιος να εργάζεται ως ασφαλιστής.

Ποια είναι η αλήθεια;

Ένα ασφαλιστικό γνωστικό υπόβαθρο είναι σίγουρα πλεονέκτημα για κάποιον που θα ήθελε να ασχοληθεί με το επάγγελμα του διαμεσολαβητή, δεν είναι όμως απαραίτητη προϋπόθεση. Υπάρχουν ασφαλιστικές εταιρείες που δίνουν στους ανθρώπους που επιδιώκουν μια νέα επαγγελματική σταδιοδρομία τη δυνατότητα να το επιτύχουν, χωρίς να έχουν προηγούμενη εμπειρία στον κλάδο. Μέσα από προγράμματα εκπαίδευσης και προετοιμασίας εξετάσεων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εκπαιδευτούν και να αποκτήσουν τις απαραίτητες πιστοποιήσεις ώστε να ακολουθήσουν το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Εάν υπάρχουν οι κατάλληλες επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητες οργάνωσης και επίλυσης προβλημάτων (δηλαδή δεξιότητες που έχουν αναπτύξει οι υποψήφιοι και από το προηγούμενο επάγγελμά τους), με τη σωστή υποστήριξη και καθοδήγηση μπορούν να κατακτήσουν στην πορεία και τις τεχνικές γνώσεις που απαιτούνται.

 Μύθος #3: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν έχουν εισόδημα από την πρώτη ημέρα

Ακόμη μία αντίληψη που υπάρχει σχετικά με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές είναι ότι οι οικονομικές απολαβές τους ξεκινούν αφότου αποκτήσουν πελατολόγιο και σταθεροποιήσουν τις πωλήσεις τους.

Ποια είναι η αλήθεια;

Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν είναι μόνοι τους στο ξεκίνημά τους. Οι ασφαλιστικές εταιρείες βρίσκονται στο πλευρό τους αρχικά κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους και στη συνέχεια, ενισχύοντας, για τα πρώτα δύο με τρία χρόνια, το εισόδημα που προκύπτει από την πρόσκτηση του χαρτοφυλακίου τους. Όταν το πελατολόγιο τους μεγαλώσει, το βασικό εισόδημά τους σταθεροποιείται.

 Μύθος #4: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν έχουν ωράριο

Άλλος ένας μύθος που επικρατεί γύρω από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, είναι ότι ο επειδή ο ασφαλιστής δεν έχει απαραίτητα το τυπικό 9-5 ωράριο, αυτό σημαίνει ότι εργάζεται αμέτρητες ώρες.

Ποια είναι η αλήθεια;

Το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλιστή να σχεδιάζει το πρόγραμμα και την καθημερινότητά του όπως εκείνος επιθυμεί. Η ευελιξία που παρέχει στο ωράριο τον διευκολύνει να επιλέξει το πότε θα εργαστεί, προκειμένου να πραγματοποιήσει τους στόχους που έχει ορίσει. Γι’ αυτό και είναι ένα επάγγελμα που επιλέγεται από ανθρώπους που επιδιώκουν ένα ποιοτικό επίπεδο ζωής και είτε έχουν ή όχι αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις.

 Μύθος #5: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές ανήκουν στο «παρελθόν». Οι πελάτες που ενδιαφέρονται πραγματικά να ασφαλιστούν αγοράζουν online

Υπάρχει ακόμα η αντίληψη ότι ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι μια «φιγούρα από το παρελθόν». Ο ασφαλιστικός κλάδος έχει ψηφιοποιηθεί εδώ και πολλά χρόνια και οι υποψήφιοι πελάτες πραγματοποιούν τόσο την έρευνα όσο και την αγορά τους στο διαδίκτυο, χωρίς να χρειάζεται να απευθυνθούν σε μεσάζοντες.

Ποια είναι η αλήθεια;

Όπως όλοι οι κλάδοι έτσι και ο ασφαλιστικός αναπτύσσεται πλέον ραγδαία και στο ψηφιακό περιβάλλον, προκειμένου να ευθυγραμμιστεί με το σύγχρονο τρόπο ζωής και κατανάλωσης. Τα διαθέσιμα online εργαλεία επιτρέπουν στους υποψήφιους ασφαλισμένους να συγκρίνουν προγράμματα και τιμές πιο εύκολα και γρήγορα από ποτέ.

Αυτό που δεν μπορούν να κάνουν όμως είναι να κατανοήσουν τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε πελάτη και να προτείνουν εξατομικευμένες ασφαλιστικές λύσεις. Ο ρόλος της τεχνολογίας μπορεί να είναι υποστηρικτικός, ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή όμως είναι αναντικατάστατος. Γιατί μπορεί να απευθυνθεί στον κάθε άνθρωπο που συνεργάζεται ξεχωριστά. Μπορεί να είναι συνοδοιπόρος σε όλα τα στάδια της ζωής του, να αφουγκράζεται ανά πάσα στιγμή τις ανάγκες του και να του προτείνει τις κατάλληλες λύσεις, χτίζοντας μια μακροπρόθεσμη σχέση η οποία επιστρέφει αξία.

“Επιτυχία μας οι άνθρωποι μας”

Η Eurolife εδώ και χρόνια λειτουργεί το Career Sales Force, ένα δίκτυο εξειδικευμένων συμβούλων πωλήσεων μέσω του οποίου δίνει την ευκαιρία σε ανθρώπους με όραμα και στόχους να κάνουν το επόμενο επαγγελματικό τους βήμα σε μία μεγάλη και ηγετική εταιρεία της αγοράς.

Η Eurolife αναγνωρίζει ότι η επιτυχία της είναι οι άνθρωποί της και γι’ αυτό βρίσκεται στο πλευρό τους σε κάθε στάδιο της καριέρας τους. Επενδύει σε εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες και παρέχει διαρκή επαγγελματική επιμόρφωση στους συνεργάτες της. Προσφέρει πρόγραμμα προετοιμασίας εξετάσεων για την απόκτηση επαγγελματικών πιστοποιητικών καθώς και τη δυνατότητα επαναπιστοποίησης μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος «Επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση γνώσεων των (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών», που είναι πιστοποιημένο από την Τράπεζα της Ελλάδος. Πραγματοποιεί επίσης πρόγραμμα εκπαίδευσης νέων συνεργατών, προσφέρει τεχνικές γνώσεις ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων, γνώσεις για μεθόδους πωλήσεων, αλλά και ενημέρωση σχετικά με θέματα επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης. Επιπροσθέτως, συνεργάζεται με Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και φορείς για την περαιτέρω κατάρτιση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *