Skip to content

Χάος στα αεροδρόμια: Θα σώσουν την κατάσταση οι ασφαλιστικές;

Η ασφάλιση μπορεί να μην είναι αρκετή τελικά για να σώσει από τη δυστυχία τους δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες που ταλαιπωρούνται επιχειρώντας να κάνουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

του Χρήστου Γαβαλά

Ειδικότερα, τέσσερις στους δέκα όρους συμβολαίων δεν προστατεύουν από τις απεργίες αεροδρομίων, ανέφερε η υπηρεσία προστασία καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου Which? στην ετήσια έκθεσή της. 

Μάλιστα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της υπηρεσίας και αναδημοσιεύει το Bloomberg, εάν κάποιες αεροπορικές εταιρείες χρεοκοπήσουν, μόνο η μία στις δύο θα επιστρέψει τα έξοδα των διακοπών των ασφαλισμένων.

Ο οργανισμός ανέλυσε 199 πολιτικές που προσφέρονται από 71 παρόχους και στήριξε τις αξιολογήσεις του σε 61 διαφορετικά χαρακτηριστικά ανά πολιτική. Ενώ η ταξιδιωτική ασφάλιση μπορεί όντως να περιορίσει το οικονομικό πλήγμα από κάποιο ακυρωμένο ταξίδι, τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι πολλοί ταξιδιώτες θα μπορούσαν τελικά να παραμείνουν ανικανοποίητοι.

Η British Airways, της οποίας οι εργαζόμενοι με έδρα το Χίθροου ψήφισαν πρόσφατα απεργία σε μια διαφωνία για τις αμοιβές, ανακοίνωσε σχέδια για περικοπή ακόμη περισσότερων πτήσεων από το θερινό της πρόγραμμα. 

Η αεροπορική εταιρεία έχει τώρα μειώσει τα δρομολόγιά της της κατά 11% μέχρι τον Οκτώβριο, καθώς προσπαθεί να περιορίσει τις ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής -που συμβαίνουν λόγω ελλείψεων προσωπικού- και τις μεγάλες ουρές στα αεροδρόμια.

«Την ώρα που ολόκληρη η αεροπορική βιομηχανία συνεχίζει να αντιμετωπίζει την πιο δύσκολη περίοδο της ιστορίας της, δυστυχώς κατέστη απαραίτητο να γίνουν κάποιες περαιτέρω μειώσεις», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας μέσω email.

Η ΒΑ δεν είναι η μόνη. Μετά από δύο χρόνια σχεδόν παύσης των πτήσεων λόγω κορωνοϊού, τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρείες αγωνίζονται να ανταποκριθούν στη ζήτηση, αναγκάζοντάς τους να μειώσουν τα δρομολόγια και να ακυρώσουν πτήσεις.

Πριν από την αναζωπύρωση της ανάγκης για ταξίδια το 2022, ο κορωνοϊός προκάλεσε μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι πάροχοι ασφάλισης και οι καταναλωτές βλέπουν την ταξιδιωτική ασφάλιση.

Η ταξιδιωτική ασφάλιση πωλούνταν κυρίως σε συνταξιούχους που ταξίδευαν στο εξωτερικό πριν από την πανδημία. 

Σύμφωνα με την Squaremouth, η οποία συγκρίνει ασφαλιστικά συμβόλαια, οι νεότεροι άνθρωποι είναι αυτοί που έκτοτε αγοράζουν περισσότερο ασφάλιση για να προσπαθήσουν να προστατευτούν από καθυστερήσεις, κόστη και άλλες αβεβαιότητες που προκαλούνται από τον ιό, τις καραντίνες ή την επείγουσα ιατρική περίθαλψη.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *