Skip to content

Η χρυσή χρονιά της Metlife

Αύξηση 19% στις νέες πωλήσεις και 36% στις ατομικές ζωής και υγείας του Agency ανακοίνωσε πριν λίγο καιρό η Metlife. Νούμερα εξαιρετικά εντυπωσιακά που το ερώτημα που δημιουργούν είναι βεβαίως από ποιους κλάδους και ποια είδη ασφαλιστηρίων προέρχονται.

Μια τόσο μεγάλη αύξηση στην παραγωγή του Agency, όσο αυτή που ανακοίνωσε στο Divani Apollon Palace την Παρασκευή 6 Μαϊου ο Δημήτρης Μαζαράκης,

[box] Αύξηση 19% στα 23 εκ ευρώ στις νέες συνολικές πωλήσεις / Αύξηση 36% στις ατομικές πωλήσεις, υγείας ζωής και σύνταξης μέσω του agency / Αύξηση 10% του συνολικού κύκλου εργασιών στα 228 εκ (107 εκ κύκλος εργασιών στο Agency  – αριθμός ρεκόρ στα 52 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας) /Αύξηση 10% στο μέσο εισόδημα του ασφαλιστή της εταιρείας (35% αύξηση στο πρωτοετές εισόδημα) / Μερίδιο αγοράς 13,5%, 2 μονάδες άνω του 2014 / Παροχές 204 εκ προς τους ασφαλισμένους / Κερδοφορία της εταιρείας στα 19,3 εκ ευρώ, + 41% από το 2014 / Περιθώρια φερεγγυότητας σύμφωνα με το Solvency II, 158% [/box]

Διευθύνων Σύμβουλος της Metlife, σε δύο πράγματα μπορεί να οφείλεται:

Ή σε σημαντική αύξηση του αριθμού των Συνεργατών, ή σε σημαντική αύξηση της παραγωγικότητας των υπαρχόντων.

Εάν δεν συνέβη το πρώτο και δεδομένου ότι η εταιρεία πέρυσι μείωσε αισθητά το εγγυημένο επιτόκιο στα αποταμιευτικά της συμβόλαια και ταυτόχρονα, λόγω της φύσεως των προϊόντων που διαθέτει (ζωής συνδεδεμένα με επενδύσεις εξωτερικού), σίγουρα αντιμετώπισε δυσκολίες με τα capital controls, το ερώτημα είναι αν η αύξηση αυτή προέρχεται από συμβόλαια εφάπαξ καταβολής – αν είναι δηλαδή συγκυριακή ή αν θα έχει πιο μόνιμο χαρακτήρα.

Κι αυτό γιατί η ζήτηση για τα συγκεκριμένα προϊόντα επηρεάζεται από το οικονομικό περιβάλλον – μέχρι την επιβολή των cc τα προϊόντα εφάπαξ καταβολής αποτελούσαν μια πρώτης τάξεως δυνατότητα για μεταφορά καταθέσεων στο εξωτερικό.

Την περασμένη Άνοιξη ως γνωστόν οι φήμες για κούρεμα των τραπεζικών λογαριασμών κυκλοφορούσαν ευρέως στην αγορά με αποτέλεσμα την μαζική διαρροή κεφαλαίων και το άδειασμα των τραπεζικών ταμείων.

Ο κόσμος αναζητούσε τρόπους να διασφαλίσει τα χρήματά του και οι πιο ενημερωμένοι ενδέχεται μεταξύ άλλων να στράφηκαν και στα ασφαλιστικά προϊόντα.

Σε κάθε περίπτωση αξίζουν συγχαρητήρια στην εταιρεία για τα καλά της αποτελέσματα σε μια από τις δυσκολότερες εμπορικά χρονιές των τελευταίων ετών, καθώς και στο Δίκτυό της, το οποίο εν μέσω όλων των εισοδηματικών πιέσεων που δέχεται πανταχόθεν, είχε έτσι την δυνατότητα να αυξήσει τις αποδοχές του.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *