Να μειώσουν τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους προσπάθησαν οι Αμερικανοί κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Η αναζήτηση χαμηλότερων τιμών κυριάρχησε στη συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την ασφάλιση αυτοκινήτων, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο παράγοντα το 2020, καθώς η κρίση από την πανδημία έπληξε πολλά νοικοκυριά στις ΗΠΑ.
Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές, το ποσοστό ανεργίας που ανήλθε στις ΗΠΑ σε 15% για το 2020, ώθησε πολλούς πελάτες στο να αναζητήσουν συμβόλαια με χαμηλότερες τιμές.
Στο 46% εκτιμάται το ποσοστό των ασφαλισμένων που αναζήτησαν χαμηλότερο ασφάλιστρο – κάποιοι απλώς μειώνοντας τις καλύψεις τους ή αυξάνοντας την απαλλαγή τους, κάποιοι αναζητώντας νέο ασφαλιστή ή νέα εταιρεία.
Η τάση αυτή ωφέλησε τις μεγαλύτερες εταιρίες που είχαν και την δυνατότητα να προσφέρουν καλύτερες τιμές. Αυτές είδαν το τζίρο τους να ανεβαίνει μεταξύ 3%- 6% στο αυτοκίνητο, από πελάτες χτυπημένους από την κρίση.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι οι 5 πρώτες ασφαλιστικές στο αυτοκίνητο στις ΗΠΑ (State Farm, Berkshire Hathaway Group’s Geico, Progressive, Allstate και USAA) αντιπροσωπεύουν περίπου το 60% όλων των ασφαλίστρων αυτοκινήτων.
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από τις έρευνες είναι το γεγονός ότι παρά την ετήσια διαφήμιση ύψους 10 δισ. δολαρίων που δαπανά η αυτοκινητοβιομηχανία στην Αμερική, η επιλογή διαφορετικής εταιρείας οφείλεται κατά κύριο λόγο σε προηγούμενη προσωπική ενημέρωση που είχαν οι καταναλωτές σχετικά με προϊόντα εταιρειών και τιμολόγηση.
No comment yet, add your voice below!