Skip to content

Επιστροφή στο γραφείο: Δύσκολη η επανεκκίνηση αλλά υπάρχουν τρόποι

Οι διακοπές αποτελούν το αναγκαίο και πολυπόθητο διάλειμμα στη ζωή κάθε εργαζόμενου όμως μετά το τέλος τους, η επιστροφή και προσαρμογή στην προηγούμενη εργασιακή ένταση είναι…πικρή! Για πολλούς επαγγελματίες, το τίμημα των διακοπών πληρώνεται για αρκετό καιρό μετά, μιας και το ξεκίνημα, ιδιαίτερα δε το ξεκίνημα για νέα δραστηριότητα και εξεύρεση πελατών καθυστερεί και αναβάλεται λόγω κεκτημένης…χαλάρωσης!

Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής επανερχόμενος, συχνά αφιερώνει αρκετές μέρες, μπορεί και εβδομάδες, στο να ασχολείται με εκκρεμότητες, καθυστερώντας να επανεκκινήσει τις σημαντικές, κύριες και αποδοτικές δραστηριότητές του όπως η εξεύρεση .

Πώς μπορεί λοιπόν κανείς να μεταβεί εύκολα και γρήγορα από τη μία κατάσταση στην άλλη; Από την χαλάρωση στην ένταση; Από την αδράνεια στη δράση;

Φέτος δε, η συγκυρία εμπεριέχει και ένα επιπλέον αρνητικό χαρακτηριστικό που λέγεται ΕΝΦΙΑ. Τυχαίνει οι “λυπητερές” του ΕΝΦΙΑ να ξεκίνησαν να αναρτούνται τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου, τις μέρες δηλαδή που η πλειοψηφία των Διαμεσολαβητών προσπαθεί να…πάρει μπρος και να εγκαινιάσει δυναμικά τη νέα σεζόν.

Βεβαίως, ήταν γνωστό σε όλους ότι το τελευταίο τετράμηνο θα άρχιζαν να φθάνουν τα σημειώματα του ΕΝΦΙΑ. Ολοι ξέρουν και αναμένουν ότι θα κληθούν να πληρώσουν.

Το θέμα όμως είναι ότι πολλές φορές τέτοιου είδους γεγονότα επηρεάζουν την ψυχολογία των επαγγελματιών, με αποτέλεσμα να διστάζουν ή να αναβάλουν ένα δυνατό, “επιθετικό” ξεκίνημα.

Ένα δυνατό ξεκίνημα που όμως το έχουν ανάγκη. Το έχουν ανάγκη γιατί ο χρόνος περνά και η καθυστέρηση τους στοιχίζει.

Ένας σχετικά ανώδυνος τρόπος πάντως για να μπει ο Διαμεσολαβητής δυνατά στη μάχη, είναι να πάει γρήγορα και να δει πολλούς πελάτες του. Να πάρει γρήγορα πολλά τηλέφωνα πελατών του, να τους ευχηθεί καλό φθινόπωρο, καλή σχολική χρονιά για τα παιδιά τους, και να ζητήσει να τους δει απο κοντά.

Συνάντηση, που στόχο πρέπει να έχει τις συστάσεις. Να ζητήσει δηλαδή από τους πελάτες του, να του συστήσουν κάποιους ανθρώπους επικαλούμενος για παράδειγμα ότι ο Σεπτέμβρης είναι πάντα ένας μήνας ανασυγκρότησης και ανασχεδιασμού και σίγουρα θα ήταν χρήσιμο να συναντήσει, εάν το επιθυμεί, έναν Ασφαλιστή από κοντά.

Ο αυξημένος όγκος συναντήσεων με πελάτες και η διαδικασία  εξεύρεσης συστάσεων θα κάνει τον Διαμεσολαβητή να μπει γρήγορα στο κλίμα, να έχει γρήγορα ραντεβού πωλήσεων και άρα να ατενίσει με αισιοδοξία ένα ομολογουμένως δύσκολο τετράμηνο που απομένει για το κλείσιμο της χρονιάς.

Ένας τρόπος για να μειώσει όσο είναι δυνατό, το κατά τα άλλα αναπόφευκτο “τίμημα” των καλοκαιρινών διακοπών.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *