Skip to content

ΑΧΑ : Στόχος η αύξηση αποκλειστικού δικτύου κατά 50%

Για τρίτη χρονιά φέτος, κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της ΑΧΑ,  σύσσωμη η Διοικητική ομάδα ανέβηκε στο βήμα για να δεχτεί ζωντανά τις ερωτήσεις των Συνεργατών και να καταθέσει την στρατηγική της σε μια σειρά από σημαντικούς τομείς.

Ρεπορτάζ: Χρ. Μωράκη

Στον κλάδο Υγείας, που αποτελεί το 30% του χαρτοφυλακίου της εταιρείας, σχεδιάζονται επιπλέον καλύψεις στα υφιστάμενα προγράμματα αλλά και βελτιώσεις στην τιμολογιακή πολιτική. Στον κλάδο αυτοκινήτου για μεγάλο χρονικό διάστημα η εταιρεία ακολούθησε συγκρατημένη πολιτική μιας και τα προηγούμενα χρόνια η σχέση ζημιών-ασφαλίστρων οδηγούσε σε ζημιογόνο αποτέλεσμα. Δεδομένου ωστόσο ότι το αυτοκίνητο προσφέρει το 60% της παραγωγής στις γενικές ανέπτυξε την εξυπηρέτηση στον κλάδο με κάποια πολύ απλά στην χρήση τους προϊόντα, με πιο προσιτή τιμή, αναμένοντας με ενδιαφέρον την εξέλιξη της προσπάθειας.

Ιδιαίτερη σημασία δίνει η ΑΧΑ και στα ασφαλιστήρια ΦΙΧ, στα οποία προχώρησε στη σημαντική μείωση 10% στο ετήσιο ασφάλιστρο. Σημαντική και κερδοφόρα ανάπτυξη σημειώθηκε στα ασφαλιστήρια στόλων αυτοκινήτων μεγάλων επιχειρήσεων. Οι στόλοι λαμβάνουν ειδική τιμολόγηση με βάση τα αποτελέσματα τους. Στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις η ασφάλιση ΦΙΧ συνδυάζεται με την ολοκληρωμένη προστασία της επιχείρησης μέσα από το πρόγραμμα προστασίας business for all. Στο ίδιο πρόγραμμα εντάσσονται η περιουσία, τα κέρδη, το προσωπικό, σταδιακά θα ενταχθεί η κάλυψη ευθύνης διευθυντών και στελεχών αλλά και η κάλυψη απο κυβερνοεπιθέσεις. Η ΑΧΑ πιστεύει ότι η μικρομεσαία επιχείρηση θα αποτελέσει έναν από τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης της χώρας στα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, συνεχίζει να επενδύει στους μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους,  αλλά και και στον ξενοδοχειακό κλάδο, τομείς στους οποίους έχει κατακτήσει ηγετική θέση στην αγορά.

Ανάπτυξη Δικτύου

Εντός του έτους η εταιρεία θα οριστικοποιήσει την ανάπτυξή της σε συγκεκριμένες περιοχές που θα επιλεχθούν με βάση γεωγραφικά, πληθυσμιακά και οικονομικά κριτήρια. Στόχος είναι μέχρι το 2020 το αποκλειστικό δίκτυο να έχει αυξηθεί κατά 50%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΑΧΑ είναι από τις μόνες εταιρείες στην αγορά που έχει πολύ συγκεκριμένο, πλήρες πλάνο υποστήριξης για την προσέλκυση νέων ανθρώπων, τόσο χρηματοδοτικό όσο και εκπαιδευτικό.

One Roof

H ομαδική συνεργασία και οι “αποφάσεις από κοινού”, αποτελούν μέρος της νέας στρατηγικής «One Axa”, στο πλαίσιο της οποίας στην Θεσσαλονίκη, το διοικητικό γραφείο και το γραφείο agency λειτουργούν κάτω από την ίδια στέγη. Στόχος είναι σταδιακά τα κεντρικά και τα γραφεία πωλήσεων να χτίσουν μεταξύ τους μια κοινή κατεύθυνση, μια κοινή κουλτούρα εμπιστοσύνης, παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας. Στο πλαίσιο αυτό γίνονται διάφορες ενέργειες όπως workshops για την ανάπτυξη κοινών δεξιοτήτων διοίκησης, συμμετοχή σε κοινές εκδηλώσεις εκπαίδευσης, ανάπτυξης και στρατολόγησης, κοινό πρόγραμμα υποδοχής διοικητικών συνεργατών και συνεργατών δικτύου. Ενδιαφέρον έχει η ενέργεια «live my day”, το “ζήσε την ημέρα μου”: Οι νέοι συνεργάτες περνούν μια μέρα στα κεντρικά και το αντίστροφο, ώστε να δει η μια πλευρά τις δυσκολίες της άλλης και να υπάρξει στο τέλος καλύτερη συνεργασία!

Νέες ψηφιακές πλατφόρμες για Συνεργάτη και Πελάτη

Η νέα πλατφόρμα, θα λύσει προβλήματα, θα προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήσης, νέες δυνατότητες, περισσότερη ενημέρωση για προϊόντα και υπηρεσίες σε όλους τους κλάδους. Θα αρχίσει να παραδίδεται σταδιακά εντός του έτους και θα ολοκληρωθεί το επόμενο. Μεταξύ άλλων ο συνεργάτης θα δέχεται υπενθυμίσεις και ειδοποιήσεις για προθεσμίες, εργασίες και νέα προϊόντα, θα μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη και τα αρχεία των πελατών του αλλά και να προσωποποιεί το μενού ανάλογα με τις πληροφορίες που χρησιμοποιεί περισσότερο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Ερρίκος Μοάτσος, απευθυνόμενος στο αποκλειστικό δίκτυο της εταιρείας δήλωσε σχετικά:

“Πιστεύουμε πολύ ότι η αποτελεσματικότητα η δική σας έχει πολύ μεγάλη σημασία στο να μπορέσουμε όλοι μαζί να προσφέρουμε πιο οικονομικά προϊόντα, χτυπώντας το κόστος της διαχείρισης το οποίο είναι τόσο βαρύ στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και απορροφά μεγάλο ποσοστό του ασφαλίστρου.  Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε εντάσσεται και η πλατφόρμα που απευθύνεται στον πελάτη, το My AXA. Η συγκεκριμένη επανασχεδιάζεται ολόκληρη προκειμένου να γίνει πιο φιλική, να ενταχθούν σε αυτή ενδιάμεσες υπηρεσίες, όχι μόνο αυτή της παράδοσης του συμβολαίου. Να μπορεί ο πελάτης να παρακολουθεί την εξέλιξη της ζημιάς –  μια σημαντική πρωτοβουλία και επένδυση που γίνεται με σκοπό να κάνουμε τη δουλειά μας πιο γρήγορα και τις συναλλαγές μας με τους καταναλωτές πιο ευχάριστες, πιο άνετες και πιο ασφαλείς. Τα κόστη που έχει η διανομή χαρτιού είναι πάρα πολύ μεγάλα  – είναι μια περιττή δαπάνη που πρέπει να περιορισθεί”, κατέληξε ο Ερρίκος Μοάτσος.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *