Interlife: Καμπάνια στα Social Media για την ασφαλιστική συνείδηση

13 Νοεμβρίου 2017

Με επιτυχία και μεγάλη απήχηση στα social media ολοκληρώθηκε η Ψηφιακή καμπάνια της Interlife με κεντρικό μήνυμα Τι σημαίνει Ασφαλιστική Συνείδηση για σένα; Η καμπάνια, που ξεκίνησε στο πλαίσιο της ανάγκης λήψης μέτρων και με στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών για τη δημιουργία Ασφαλιστικής Συνείδησης κορυφώθηκε στις 11/11/2017, ημέρα εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ιδιωτικής Ασφάλισης.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην καμπάνια, εκτός από τη Διεύθυνση και τα στελέχη της εταιρίας, συμμετείχαν Διευθυντικά στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, Πρόεδροι Σωματείων ΜΚΕ και Οργανισμών, αλλά και έγκριτοι δημοσιογράφοι και εκδότες κυρίως του Ασφαλιστικού Κλάδου, οι οποίοι μοιράστηκαν ο καθένας το δικό του σχόλιο/άποψη για την Ασφαλιστική Συνείδηση συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός καλύτερου και ασφαλούς αύριο.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε και υποστηρίχθηκε ενδοεταιρικά από το Τμήμα Marketing & Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας και προωθήθηκε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter, Linkedin & Youtube).

Δείτε το βίντεο που προβλήθηκε στα social media με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ιδιωτικής Ασφάλισης:

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Οι Δρόμοι Υγείας έχουν τη δική τους ιστορία και η INTERAMERICAN τρέχει μαζί με τους πολίτες!

Το τρέξιμο, έξω από τους ρυθμούς και τα βάρη των ποικίλων υποχρεώσεων που το κάνουν αλληγορικά υποχρεωτικό για όλους, αποτελεί...

Close