Skip to content

Σωστή επιλογή η ψηφιακή καμπάνια της Ένωσης

Συνεχίζεται η καμπάνια της Ένωσης στα social media (Facebook, LinkedIn, YouTube) – μόλις χθες κυκλοφόρησε το τρίτο βίντεο στη σειρά (δείτε εδώ το πρώτο και εδώ το δεύτερο), αυτή τη φορά με θέμα την ασφάλιση υγείας (δείτε στη συνέχεια).

Για όσους είδαν με δυσπιστία το γεγονός ότι η Ένωση διάλεξε ως μέσο επικοινωνίας τα κοινωνικά μέσα και όχι την τηλεοπτική, ραδιοφωνική ή έντυπη διαφήμιση, η παρακάτω έρευνα της Focus Bari που κυκλοφόρησε χθες, αποδεικνύει το σοφόν της επιλογής:

    • 8 στους 10 Έλληνες επισκέπτονται το Ίντερνετ
    • 3 στους 4 έχουν smartphone
    • 7 στους 10 το χρησιμοποιούν για να μπαίνουν στο Ίντερνετ
    • 1 στους 2 επισκέπτεται κάθε μέρα τα social media – σε ποσοστό 90% περίπου “μπαίνουν” οι ηλικίες 18-24
    • το 71% μπαίνει στο Ίντερνετ καθημερινά, για  3 ώρες ανά μέσο όρο
    • 2 στους 5 Έλληνες έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο και 1 στους 2 στις ηλικίες 18 – 44

Αξιοσημείωτα είναι τα ποσοστά διείσδυσης και στην παιδική ηλικία:

  •  3 στα 4 Ελληνόπουλα κάτω των 12 ετών  σερφάρουν στο Διαδίκτυο μέσω tablet
  • 1 στα 5 παιδιά κάτω των 12 ετών διαθέτει κινητό τηλέφωνο.

Ούτε το μέντιουμ ξέρει…

Με σλόγκαν το «Θα αφήσεις την υγεία σου στη σφαίρα του αόρατου;» συνεχίζει η ΕΑΕΕ την διαφημιστική της καμπάνια με στόχο να επικοινωνήσει στο ευρύ κοινό με χιουμοριστικό και ευρηματικό τρόπο την σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης.

Στις σελίδες της στο Facebook και στο YouTube ανέβηκε το τρίτο κατά σειρά βίντεο με πρωταγωνιστές πάλι τους Λευτέρη Ελευθερίου και Θανάση Τσαλταμπάση, οι οποίοι στο προηγούμενο σποτάκι είχαν ως θέμα την σημασία της ασφάλισης αυτοκινήτου.

Το νέο σενάριο θέλει τους δύο αγαπημένους ηθοποιούς να είναι συνάδελφοι, να βρίσκονται στο γραφείο, και να αντιπροσωπεύουν, ο καθένας, έναν διαφορετικό τύπο Έλληνα: αυτόν που θέλει και πιστεύει στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας και αυτόν που εμμένει στην νοοτροπία του «εγώ; τι να την κάνω την ασφάλεια; σε μένα θα τύχει;»

Την παράσταση στο σποτ κλέβει η γκεστ Κατερίνα Ζαρίφη, πρωταγωνίστρια μαζί με την Μαρία Μπεκατώρου στο πρώτο σποτ που έβγαλε η Ένωση με τίτλο «Χωρίς σύνταξη; Σε μένα θα τύχει;»

Σε ρόλο μέντιουμ αυτή τη φορά , η Κατερίνα προσπαθεί να μαντέψει αν θα τύχει ή όχι πρόβλημα υγείας στον ανασφάλιστο, φυσικά χωρίς επιτυχία – μια έμμεση απάντηση τύπου «κανείς δεν ξέρει» στην ερώτηση του ανασφάλιστου «σε μένα θα τύχει;»

Παράλληλα η Ένωση κυκλοφορεί στα social media το παρακάτω gif, το οποίο αποτυπώνει τις μάλλον ανύπαρκτες προσδοκίες των Ελλήνων όσον αφορά την μελλοντική του σύνταξη.

Το 84% πιστεύει πως δε θα λάβει ποτέ επαρκή σύνταξη, ενώ το 91% πιστεύει πως αυτή που θα πάρει δεν θα επαρκεί για κάλυψη βασικών αναγκών. Ποσοστά απογοητευτικά, τα οποία όμως, δίνουν μια μοναδική ευκαιρία στον ασφαλιστικό κλάδο να καλύψει το κενό προσφέροντας ποιότητα ζωής στους Έλληνες, και τώρα αλλά και στο μέλλον.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *